• PORADNIK FRYZJERA
    czyli obsługa doskonała
    wydanie drugie

    Dobry fryzjer jest jak czarodziej:

    zmienia wygląd i uzdrawia duszę

  • Pierwszy w Polsce poradnik
    profesjonalnej obsługi klienta
    w salonie fryzjerskim

Patronat
Partner wydania

Poradnik fryzjera, czyli obsługa doskonała

Poradnik fryzjera, czyli obsługa doskonała

Jeżeli chcesz:

  • poznać tajniki wzorowej obsługi klienta dzięki którym wyróżnisz się na rynku
  • wdrożyć od ręki sprawdzone rozwiązania które zadziałały w innych salonach
  • zwiększyć rentowność Twojego salonu
  • …to nasz poradnik jest stworzony dla Ciebie!

Nasza publikacja kompleksowo przedstawia zasady profesjonalnej obsługi klienta. Książka zawiera praktyczne przykłady rozmów fryzjera z klientem na poszczególnych etapach obsługi. W ten sposób czytelnik otrzymuje propozycje rozwiązań problemów i wątpliwości, z którymi boryka się każdego dnia.

Książka skierowana jest do osób, które chcą podnieść standard obsługi klienta oraz obsługiwać klienta zgodnie z jego oczekiwaniami. Przede wszystkim jest dla:

Jesteś właścicielem salonu fryzjerskiego, a może w nim pracujesz? Jeżeli czujesz, że znasz się na swojej pracy i jesteś dobry w tym co robisz, a po prostu brakuje ci konkretnych porad co można poprawić w obszarze obsługi klienta to świetnie trafiłeś.

Kurs jest przeznaczony dla właścicieli, managerów salonów fryzjerskich, osób planujących otworzyć salon fryzjerski.

AKTUALNE TRENDY W OBSŁUDZE KLIENTA DLA SALONÓW BEAUTY W 2022R.

ZATRZYMAJ KLIENTA U SIEBIE NA DŁUŻEJ!

O autorce

  • Iwona Marhulets

    Iwona Marhulets

    Edukator z 30-letnim doświadczeniem, doradca biznesowy oraz coach. Z branżą fryzjersko-kosmetyczną jest związana od 2007 roku.

    Podczas szkoleń dzieli się ekspercką wiedzą w zakresie zarządzania salonem oraz obsługi klienta. Doradza klientom jak prowadzić salon, a podczas sesji coachingowych wspiera ich w osiąganiu celów.

    Napisała książkę „Poradnik fryzjera, czyli obsługa doskonała” oraz jest autorką licznych artykułów publikowanych w prasie i mediach branżowych.

Co wyróżnia poradnik?

  • PIERWSZA W POLSCE

    Książka poświęcona w 100% profesjonalnej obsłudze klienta w salonie fryzjerskim

  • DOŚWIADCZONA AUTORKA

    Znany w branży fryzjerskiej autorytet – edukator, doradca biznesowy oraz coach

  • RZECZYWISTE REALIZACJE PROJEKTÓW

    Autorka spędziła ponad rok w różnych salonach fryzjerskich w Polsce. W książce dzieli się spostrzeżeniami, doświadczeniem i wiedzą

  • PRAKTYCZNE PORADY

    Dowiesz się jak przeprowadzić konsultację, jak doradzić klientowi zabieg pielęgnacyjny w salonie oraz zakup kosmetyków do domu

  • GOTOWE ROZWIĄZANIA

    Przykładowe rozmowy fryzjera z klientem, prezentacja zachowań, które pozwalają podnieść jakość obsługi

  • WSPARCIE MERYTORYCZNE

    Dla osób obsługujących klientów w salonie fryzjerskim oraz dla właścicieli i menedżerów, wprowadzających wyższy standard obsługi klienta

Poznaj zawartość poradnika

service

SALON, W KTÓRYM KLIENT CZUJE SIĘ DOSKONALE

Piękne wnętrza od zawsze przyciągają uwagę i sprawiają, że chce się w nich przebywać. To w jaki sposób salon jest postrzegany przez klienta zależy od właściciela i całego zespołu. To klient decyduje czy wraca do zakładu z lat 80-tych, czy salonu fryzjerskiego z najwyższym standardem obsługi i profesjonalnym wizerunkiem fryzjera.

service

OBSŁUGA DOSKONAŁA, CZYLI DOPASOWANA DO KLIENTA

„Obsługuj swojego klienta tak, jak on chciałby być obsłużony” – to podstawowa zasada podejścia do klienta. Aby ją wdrożyć warto poznać swój typ osobowości oraz klienta i w zależności od tego czy klient jest Cholerykiem, Melancholikiem, Sangwinikiem czy też Flegmatykiem, dopasować się do niego.

service

ZAPOZNANIE SIĘ Z TERMINARZEM I KARTĄ KLIENTA

Klient branży hair & beauty chce czuć się wyjątkowo, być pamiętany oraz lubi kiedy fryzjer indywidualnie podchodzi do jego potrzeb. Nie sposób pamiętać wszystkich informacji, które są istotne z punktu widzenia profesjonalnej obsługi klienta. Ponadto nie ma takiej potrzeby, od tego jest Karta Klienta – dzisiaj najczęściej zapisywana w programie komputerowym. Posiadanie bazy klientów jest wartością dodaną w salonie fryzjerskim, dlatego bardzo  istotne jest zakładanie kart klientów i pozyskiwanie zgód na kontaktowanie się z nimi.

service

POWITANIE KLIENTA

Od zawsze wiadomo, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Pierwsze kilka minut rozmowy fryzjera z klientem może mieć ogromny wpływ na to, czy klient zostanie w salonie czy tez nie. Powitanie klienta jest początkiem stworzenia relacji, która może trwać wiele lat. Warto wiedzieć, jak robić to dobrze.

service

PROPOZYCJA POCZĘSTUNKU

Poczęstunek w salonie fryzjerskim powinien być dopasowany do poziomu salonu. W salonie na poziomie podstawowym nikogo nie zdziwią plastikowe kubki. Ale salon ekskluzywny, elegancki wymaga już odpowiedniej oprawy. Tu istotny jest już zarówno czas proponowania poczęstunku, jak i znajomość savoir vivre. Wszystko to bowiem pomaga stworzyć obraz wyjątkowości w oczach klienta.

service

KONSULTACJE - ROZPOZNANIE OCZEKIWAŃ KLIENTA

Umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów, słuchania oraz rozumienia ich intencji powinna posiadać każda osoba pracująca w salonie fryzjerskim. Warto wiedzieć na co zwrócić uwagę podczas konsultacji oraz jak rozmawiać z klientem. Typ charakteru klienta, jego ubiór czy mowa ciała może powiedzieć wiele o jego oczekiwaniach.

service

USTALANIE FRYZURY

Niezależnie czy klient przychodzi do salonu z pomysłem na fryzurę czy też nie, za dobór i wykonanie fryzury odpowiada fryzjer. Dlatego tak ważna jest zarówno wiedza na temat kryteriów doboru fryzury jak i znajomość technik strzyżenia i koloryzacji oraz produktów niezbędnych do wykonania fryzury. Artystyczne, kreatywne podejście będzie cennym uzupełnieniem całości.

service

DIAGNOZA SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW

Dobry fryzjer jest jak lekarz – konsultuje, diagnozuje, wykonuje zabieg, wystawia receptę. W przypadku fryzjera, diagnoza oczywiście dotyczy skóry głowy i oceny kondycji włosów. Rzetelna diagnoza jest podstawą wszelkich dalszych działań; doboru produktów do mycia włosów i wykonania fryzury, zaproponowania zabiegu pielęgnacyjnego w salonie oraz doradztwa w zakresie pielęgnacji domowej.

service

PROPOZYCJA KURACJI PIELĘGNACYJNEJ W SALONIE

Dobranie kuracji pielęgnacyjnej powinno być sprawą bardzo indywidualną, zależną od wyniku wcześniej przeprowadzonej diagnozy. W przekonaniu klienta do zabiegu, z pewnością pomocne okaże się zastosowanie Metody Hamburgera.

service

WYKONANIE USŁUGI

Czasem wystarczy naprawdę niewiele, by poczuć się w salonie fryzjerskim wyjątkowo. Fachowość oraz skupienie całej uwagi na kliencie przyniesie z pewnością oczekiwane rezultaty. Czas na wykonanie usługi, to również czas na budowanie relacji z klientem. Dlatego warto znać podstawowe zasady komunikacji i wiedzieć o czym i w jaki sposób rozmawiać.

service

DORADZTWO I ODSPRZEDAŻ KOSMETKÓW

Stosowanie profesjonalnych produktów przez klientów przynosi wymierne korzyści fryzjerom, jak również klientom. Dlatego też, doradztwo produktów do pielęgnacji domowej i stylizacji, w dzisiejszych czasach jest postrzegane jako część kompleksowej obsługi klienta. Zatem warto wiedzieć, jak klientowi proponować produkty w celu zakupu, bez wywierania presji.

service

ZAKOŃCZENIE USŁUGI

Moment zakończenia usługi jest chwilą, która szczególnie zostaje w pamięci klienta. Często właśnie ten moment decyduje o tym jak fryzjer oraz cały zespół zostanie zapamiętany przez klienta. Warto skomplementować wygląd nowej fryzury i zakończyć wizytę klienta spersonalizowanymi pytaniami, informacjami i konkretnymi czynnościami, jak choćby zaproponowanie następnej wizyty. 

Rekomendacje

POBIERZ BEZPŁATNIE FRAGMENT KSIĄŻKI
"PORADNIK FRYZJERA, CZYLI OBSŁUGA DOSKONAŁA"

Pobierz

Zamów

Cena: 39 PLN brutto

Wypełnij poniższy formularz zamówienia:

Podaj ilość egzemplarzy:

1. Dane zamawiającego:

Imię
Nazwisko
E-mail
Stanowisko

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Firma / Instytucja

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Adres
Miejscowość
-
Telefon komórkowy
Fax
NIP

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Uwagi

Adres wysyłkowy jest taki sam jak powyższy adres fakturowania
Na ten adres zostanie wysłany magazyn

2. Rodzaj płatności:

3. Zgody formalne:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zaznacz wszystkie zgody.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Oświadczam, że zawieram umowę kupna w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.*

Akceptuję Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych sprzedaży produktów Forum Media Polska Sp z o.o., dostępne na stronie www.e-forum.pl oraz w siedzibie Forum Media Polska Sp. z o.o. w Poznaniu, ul. Polska 13.* Ogólne warunki sprzedaży prenumerat oraz świadczenia usług dostępu do Serwisu

Składający zamówienie oświadcza, że jest upoważniony do reprezentowania zamawiającego i złożenia zamówienia w imieniu i na rzecz zamawiającego.
W przypadku braku takiego upoważnienia organizatorowi przysługuje prawo do obciązenia osoby składającej zamówienie pełnymi kosztami.

„Poradnik Fryzjera, czyli obsługa doskonała” posiada 200 str. i jest w formacie a5.
  • Cena za 1 szt. książki (39 zł brutto) nie zawiera kosztów wysyłki (12 zł netto + VAT).
  • Jeśli zdecydujesz się na 2 lub 3 książki, jednorazowa cena za wysyłkę to 20 zł netto + VAT! W tym przypadku warto zastanowić się, komu zrobić prezent :)
  • Może masz ochotę sprawić przyjemność swoim pracownikom? Podaruj im książkę, w której znajdą sprawdzone porady, jak profesjonalnie obsługiwać klientów w Twoim salonie! Przesyłka od 4 do 10 szt. poradników to jedynie 29 zł netto + VAT.
Koszt przesyłki jest płatny za pośrednictwem płatności dotpay.